LinedanceMedlemsmøte og seksjonsmøter vel gjennomført

Fagforbundet Bergen avholdt i ettermiddag medlemsmøte i rådhuskantinen i Bergen. Etter felles medlemsmøte med mat og kaffe, etterfulgt av litt mosjon i form av linedance så avholdt seksjonene sine seksjonsmøter, ungdommen og pensjonistgruppen sine vedtektsfestede møter. God stemning rapporteres det om.

Vår leder Lillian Vangberg åpnet møtet og ønsket alle medlemmer pluss gjester velkommen til en hyggelig aften i kantinen. Siden møtet startet rett etter arbeidstid så ble det først servert middag etterfulgt av kake og kaffe. Deretter kom høydepunktet for kvelden - nemlig line-dancen. Ann Margareth Olsen mottar velfortjente blomster av LillianVi hadde fått Ann Margareth Olsen som instruktør, og hun var kjempeflink. Hun skrøt uhemmet av gruppen som fikk det flott til. Ryktene går at opptil flere måtte kaste jakken underveis, og tilbakemeldingene var at dette var strålende og gøy.

Etter dansen var det tid for  valg av seksjonsstyrer/ utvalg:

Pensjonistutvalget i Fagforbundet Bergen
Pensjonisttillitsvalgt: Nils Tarlebø ble enstemmig valgt.
Nå er det slik at Fagforbundet Bergen kommer til å videreføre med pensjonistgrupper/aktiviteter i bydelene, og de øvrige medlemmer i pensjonistutvalg skal velges på egne møter i de aktive pensjonistgruppene ute i bydelene, og de som velges blir med Nils'en i pensjonistutvalget for Fagforbundet  Bergen.Pensjonistutvalget vil bestå av 1 leder, 1 nestleder + 2 styremedlemmer. Utenom 15 fremmøtte pensjonistmedlemmer i fagforeningen hadde vi besøk av Kari Solberg som er leder av pensjonistutvalget i Fagforbundet Hordaland.

Ungdomsutvalg i Fagforbundet Bergen
Øyvind L Nilsen er her leder og Bente Økland er nestleder.

Seksjon Samferdsel og teknisk i Fagforbundet Bergen
Leder ble valgt Sølvi Isaksson, og hun får med seg Sissel Strømmen og Merete Tollåli som styremedlemmer

Seksjon Kontor og administrasjon i Fagforbundet Bergen
Seksjon kontor og administrasjon var den største delegasjonen på medlemsmøtet med 17 fremmøtte.
Her ble Tonje Knutsen valgt som leder. Styremedlemmer ble Torild Hilton, Eldbjørg Nordvik, Marianne Hundvin og Grethe Windsopil. Varamedlemmer er Øystein Rosvold og Kari Lahn Knudsen.

Alle  ble enstemmig valgt.

Under her kan du se bilder fra kvelden. Alle bildene er tatt av Tonje Knutsen
Linedance